.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرانجام پس از گذشت چند هفته؛
با استعفاي حسن رنگرز موافقت شد
شمال نیوز:رسول خادم سرپرست فدراسيون كشتي با استعفاي حسن رنگرز از سمت نايب رئيسي فدراسيون موافقت كرد.
با استعفاي حسن رنگرز موافقت شد

به گزارش شمال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران،حسن رنگرز نایب رئیس سابق فدراسیون کشتی پس از حضور رسول خادم به عنوان سرپرست جدید این فدارسیون اوایل ماه جاری درخواستی مبنی بر استعفایش را به وی ارائه کرد.
براساس این درخواست رسول خادم سرپرست فدارسیون کشتی با این استعفا موافقت کرد که متن نامه موافقت با استعفاي دكتر حسن رنگرز به شرح زير است:
احتراما با تشكر از زحمات آن برادر گرامي، ضمن پذيرش استعفاي جنابعالي از مسئوليت نايب رئيسي فدراسيون كشتي جمهوري اسلامي ايران (طبق درخواست مورخه 30/7/92 آن برادر عزيز) اميدوارم امكان بهره‌مندي از تجربيات ارزنده شما در ساير بخش‌هاي مديريتي و فني كشتي كشور فراهم شود.

به گزارش شمال نیوز، حسن رنگرز اصالتآ اهل نوشهر و دارای مدرک دکتری مدیریت ورزش است.
وی درمسابقات کشتی نونهالان درسال ۱۳۷۳ به عنوان ستاره مسابقات شناخته شد .رنگرز که در مسابقات جهانی سال‌های ۲۰۰۱ و ۲۰۰۲ مدال‌های طلا و برنز را از آن خود کرد و یکی از پرافتخارترین فرنگی کاران تاریخ ایران به شمار می‌رود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

كيا 26 آبان 1392
انتظار اين بود كه رسول خادم اين استعفا را نپذيرد.... ولي افسوس و صد افسوس از اين مديران واز اون مديران دورانديش اين مملكت!!! به كجا چنين شتابان جناب رسول خادم؟؟
نا شناس 26 آبان 1392
اقای خادم چرا با استعفای اقای رنگرز موافقت کردی می خوای ادمهای را بیاری که هر چی بهشون گفتی نه نگن ومطیع جنابالی باشن ما واقعا برای نمایندهای استان ومسولین استانی متاسفایم که هر کاری می تونند با وزرشکاران مازندران می کنن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.185 seconds.